Neyi ispatlamaya çalışıyorlar merak konusu bendenizde.. niye
böyle yapıyorlar, onları buna iten nedir ciddi düşünme sebebi.. başlarını örtüp
daracık pantolonlar, kısacık ve hat belli eden gömlekler giyip ayaklarından
topuklu ayakkabıyı eksik etmeyen ve kendini bunlara rağmen “tesettürlü”
zanneden saygı değer hanım kardeşlerimden bahsediyorum..
Farklı olmak mı amaçları yoksa gerçekten doğru işler
yaptıklarını mı düşünüyorlar bilemiyorum.. bi “ben diğer kapalılar gibi değilim
ben çağdaşım ( sanki diğerleri aynı çağda yaşamıyor), modernim beni de aranıza
alın” havasındalar.. niye aslında kendisinin hiç yeri olmadığı halde kendilerini
ait olmadıkları yerlere dahil etmeye çalışıyorlar?
Asıl olmak istedikleri hangisi? Bu kızlar peki başlarını
niye örtüyorlar? Acaba böle mi olmak daha iyi yoksa başını kapatmamaları mı?
Benimsememiz gereken maalesef bir gerçek var. Başına
örtüsünü bağlayan her bayan diğer örtülü bayanların sorumluluğunu alır
omuzlarına. Çünkü ne hikmetse başı örtülü olmayan biri hatalı bir iş yaptığında
bu kendi kişiliği ile ilgili bulunur ve sadece kendisi eleştiriye tabi tutulur.
Lakin hele bir başörtülü bayan bir iş yapsın, bakın da görün o zaman..”bunların
hepsi böyle” diye başlanılır cümleye. “asıl BUNLARdan korkacaksın” diye devam
edilir acımasız eleştirilere. Anlayacağınız eğer biri o mukaddes örtüyü
örttüyse başına artık sadece kendine değil tüm örtülü kadınlara karşı
sorumludur.
Sormak istediğim ve merak ettiğim tek şu : Nûr’u El-Â’raf’ı
kabul edip el-Ahzâb’ı inkar mi ederler… ??
Tesettür cinayetleri üzerine belkide son dönemlerde duyduğum en yerinde sözlerden oluşan yaşı... Geç okuduğumu fark ettim. Kişiliksiz Müslümanlığın en güzel teşhisini koyan yazarın kalemini rabbim nurlandırsın. ALLAH ona tesettür şuurunu son nefese kadar nasip etsin....
YanıtlaSil