2 Haziran 2012 Cumartesi

İstanbul..

Ben diğerleri gibi bir oğlana değil de bir şehre verdim yüreğimi.. Ona yükledim sevdamı. Boğazına döktüm içimi. Surlarına sakladım sevdamı. Sevinçlerimi Eminönü kalabalığı ile paylaştım. Pişmanlıklarımı Eyüp Sultan'a anlattım. Kırgınlıklarımı vapur iskelelerinde bıraktım. Kızkulesi'nde kilitlere vurdum sevdamı. En özel en gizli sığınaklarda zarar görmeden muhafaza edilsin istedim.. 06.10.2010 (Kadıköy 18.08)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder